Bad day?

Den har dagen har varit jattetrakig.
Jag vaknade sent, hade trakigt.
Satt vid datorn, tittade pa Eclipse,
halva och resten ska jag se nu.
Och igarkvall sag jag pa Karate-kid igen.
Den basta filmen ever. Och plus att
i slutet spelas Justin Biebers lat ' never say
never' Och Jaden Smith, som spelar Dre,
sjunger ocksa med i den ju.
Och ja, sen kom pappa hem.
Vi akte upp till klippan,
hyrde film och sen var jag pa mammas jobb,
gick ut och traffa Frida, sen var vi
hos Alle ett tag. Och sen skulle jag hem igen.
Langtar tills Nyar.


Kommentarer
Postat av: savin

ida du skulle ju lägga ut videon på när du sjungde knock you down. Snääälllllllllllaaaa vill ba höra daaj sjunga hihiih;P:D<333333333333333

2010-12-30 @ 01:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0