11 manader sen detta var!

Hittade detta pa Fridas gamla blogg.
KUL ATT LASA :D

Jag amanda o ida tog tåget till perstorp direkt efter skolan.. Så gjorde vi vid oss till 6. Sen stack vi och träffa Erik Filipovic. Eller ja, vi råkade träffa han när vi skulle gå till ica. Men så snackade vi med han o så ett tag. Sen kom Alex och hämtade oss, så var vi med han ett tag. Sen käka vi pizza. Sen kom Tobbe, så var vi med han. Sen stack vi hem till Amanda och gjorde vi oss, sen drog vi hem till elon och spelade tv spel och sånt där med Jeppe och han. Så tobbe skjusade dit oss och sen hämtade osss. Sen stack vi hem till Jeppe en stund med, sen kom tobbe oc hämtade oss. Så träffade vi Alex i tyå 20 min. Sen stack vi hem. Sjukt rolig dag fifan vad kkkkkuuuuuuul! Sen så typ, 5 på morgonen så sov vi alla, asså vi gick inte och la oss då. Men vi sov djupt allihopa, sen vaknar vi av ett ljud, precis som en mobil ringer. Så amanda skrek: IDA STÄNG AV DIN MOBIL :@
Och ja med samma. Ida bara: Va?!??!?! De är inte min mobil!
Amanda bara: STÄNG AV DEN IDA
Så fick vi värsta dampet, men sen såg vi att det var Amandas lillebrors mobil! ^o) Han hade ställt den på alarm för skojsskull..... HAHAHA!
Sen vaknade vi igen efter typ 30 min. Så lät de som ett sms kom till idas mobil, och amanda började skrika igen hon barA: IDA STÄNG AV LJUDET!!!!!
OCh ida svarade inte, sen såg amanda att det var hans mobil igen! Så hon stängde av den. HAHAHA :-)
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0