Grattis Frida.

Grattis Frida Fritte Fridis Ann 'idasflicka' Lindberg.


En grymt underbar tjej. Jag har aldrig haft sa kul med en person som med dig. Var vanskap ar valdigt speciell, och den har hallt i nu tva ar, det var vid denna tiden jag fick dig pa msn typ.. Och jag tittade alltid pa din bilddagbok.. Du var lika gammal som mig nu. Sen i kanske.. mars/april/maj, sa spammade du pa msn ; Vem vill hanga med till hbg? ' Och jag tankte att jag ville det. Vet inte varfor jag var liten och .. trog? Men iallafall du bara okej, kom till stationen om en halvtimme. Och jag kom dit och vi var i helsingborg och sant. Du visste fan inte ens om hur gammal jag var. Sen sov jag och Elvira hos dig, for du fragade vem som ville komma till dig. Ni var sjukt elaka mot mig.. Haha! Men det spelar ingen roll nu. Sen var vi i perstorp pa perstorpskarnivalen, det var sjukt kul! Det var forsta gangen vi var i perstorp tillsammans och vi hade sa kul den dagen. Underbara minnen! Sen nar du var hos mig och vi skulle fota, sommaren 08 och din mamma hade kopt ny foundation till dig, och du var helt orange i huvudet.. Och sa stack vi till klippan och sa skamdes du som fan for du sag ut sa. Men det var kul iallafall. Det var da vi var pa ica och Benne och nagon till punkade min cykel haha!! Sa fick vi ga in till nagon och fraga om dom kunde pumpa den.. Ah, det var vara forsta minnen och det har bara gatt framat. Under hela var tid var vi nog bast vanner i somras. Da var det bara vi tva, vi var helahela tiden varje dag och stack till klippan och skapade sjukt underbara minnen hela javla sommaren. Vi har brakat asmycket i vara dagar men det fixar vi alltid tillslut. Har mest bara brakat for smasaker och vi ska forsoka halla det nu, och inte braka. For dig behover jag verkligen. Ha kul, det har man nastan bara med dig ju ;) Allt vi gjort tillsammans allt vi gatt igenom det ar riktigt sjukt. Men det mesta angrar jag inte. Fast det finns ju vissa saker.. Jag alskar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att ja hatar att skriva tillbaka på sånt här haha. Men tackar. Ja vi har haft jätte kul och roligare ska de bli denna sommaren, fyfan vad ja ska ha fester haha. De ska bli riktigt najs, vi ska sova här nästam varje dag fan. De va fan sjukt när vi rymde ut och åkte med Hauert till perstorp o sånt. Fyfan vad vi är sjuka. Menmen. Jag älskar dig gumman jätte mkt <3

2011-01-16 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0