Jag kanner bara for detta!

fritteloveida

jag kommer ihag forsta gangen vi var i perstorp. det var bara du och jag, och det var perstorpskarnival. haha, du hade oranget har och jag hade ljusbrunt.. vi var riktigt fjortisar! och sa traffade vi sebbe. eller typ han foljde efter oss ;o och sa hade du pa g med robin borg. sa stod ni och strulade haha sa snackade jag med sebbe samtidigt x) och sa kommer jag ihag att han kopte en cola till mig. alltsa shit vad jag saknar de.. och sa nar det var vinter sa akte vi dit hela tiden. ibland du jag och amanda, ibland bara du och jag. vi akte dit varje fredag nar det var skola, och vi var vip pa statoil ;) vi gick alltid in dar och sminkade oss. det gor vi fortfarande nar vi ar dar fast nu ar vi inte dar sa ofta.. och sa nar vi kakade pizza, du jag och amanda sa tog vi asmanga klubbor HAHA! och sa sov vi hos amanda och sa var vi AFI. och nar vi sov hos dig pa vintern och det var seriost ISKALLT i utehuset.. jag sov med jacka pa och tva tacken, jagfros somfan anda. det var typ, minusgrader dar inne seriost.. och sa nasta dag, din mamma bara ' var det inte kallt?' vi bara ' naaaae' HAHAA! fyfan vad jag saknar sager jag bara :O!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja fan ja saknar de me. De va riktigt kul!

2011-01-05 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0