Words

Att man kan vilja bara aka bort harifran sa mycket som jag vill det. Hade hellre dott an att stanna har. Jag hatar att leva sahar, att leva har. Allt hade nog lattats, for mig och manga andra, om jag bara hade stuckit harifran. Det ar sa manga som vill det och speciellt jag. Ingen forstar hur det kanns att leva som jag gor, om bara folk hade vetat allt, jag vill kunna forklara for nagon ha nagon att snacka med men nej, jag vet seriost hur jag ska ta mig till ibland. Jag har redan rymt en gang och jag skulle garna gjort det igen, for evigt, stangt av mobilen och bara sticka ata helvete. Hade varit en san lattnad att vara borta ett tag fran allt. Ni forstar inte hur skont det var att vara borta i bara 24 timmar med Frida, jag var faktiskt lycklig dar. Jag kande mig fri. Inget kunde skada mig langre, inget!! Allt var borta fran mig jag hade inga problem, och kunde knappast fa. Jag alskade det da. Jag ar sa lycklig over att ha vissa vanner, men ibland kanns det inte som det racker. Kanns som om jag bara lever for det. Ingeting annat ar ratt alltsa.. Om jag inte hade haft mina vanner hade jag redan tagit mitt liv. Jag ar sa tacksam over att ha dom vid min sida som verkligen stallar upp for mig nar jag behover det. Fast ibland hjalpar det inte. Ibland finns det inget som gor det battre. Och jag kommer aldrig bli lycklig kanns det, fast jag kan vara glad for stunden sa blir det anda daligt snabbt igen. Och det finns sa mycket folk i klassen som tar kal pa mig. Jag blir sa javla sur, varje javla dag ar det nagon som retar upp mig, jag klarar verkligen inte det mer. Jag vet att dom vill se mig sahar, men jag fattar inte hur man klarar av att se en san person. Nar jag ser en person grata oskyldigt, blir jag sjalv ledsen, jag klarar inte av det, vem det an ar maste jag verkligen hjalpa den personen. Jag vet hur det kanns att bli mobbad, det ar sjukt, det ar helt javla fel. Behovde verkligen bara skriva av mig lite nu..♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Är det verkligen så illa Ida? Det hoppas jag inte! Kram

2011-01-19 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0