Fyfan!

Sikket äckel du är. jag hade hoppats så mycket på oss, men sen förstör du allt. jag fattar fan inte man ens kan göra så, riktigt jävla fittigt! jag älskade dig så mycket, det börjar gå över till hat.. önskar jag  bara kunde glömma dig lika snabbt som jag föll för dig. jag försökte göra allt för dig, men du bara ljög för mig känns som om hela vårt förhållande har varit en jävla äcklig lögn. det är så sjukt att det kunde  bli såhär tillslut, sist när du sa sanningen så sa jag till mig själv liksom, jag är så så stolt nu, för han sa sanningen. nu kan jag leva lyckligt med han förevigt, ska aldrig göra något dumt igen, min framtid ska vara med honom. sen förstör du det igen. då får du skylla dig själv du skulle sagt sanning från början, pallar inte kärlek suger fan.
var tvungen och skriva av mig litta bara, (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0