♥♥♥

ingen kommer någonsin förstå allt i mitt liv som förstört mig totalt. jag vill gå tillbaka till den tiden då det mesta kändes bra. jag saknar alla mina gamla vänner, som inte längre finns kvar.. jag är nöjd med mina vänner nu med, men det är så sorgligt när man tänker tillbaks till för. jag orkar bara inte med allas tjat, alla bråk och allting som sägs om mig. alla säger saker, men de vet inte hur det känns för mig. det känns förjävligt. jag har levt med det sålänge nu, och jag är van. jag visar mig stark nästan alltid,  jag vet hur jag håller tårarna inne, jag gråter inte lika ofta längre, säger alltid till mig att visa dig stark. jag känner mig bara dum om jag visar mig ledsen framför folk, och jag vill inte att folk ska tycka illa om mig längre. jag lovar att mina vänner gör jag allt för, skiter i om de inte gör de tillbaka, jag kan lova och svära att jag gör allt för mina vänner. ingen ska gå på mina vänner. jag ljuger inte längre, jag talar alltig sanning. jag gör allt för att ingen ska tycka illa om mig längre. och jag vet att jag ibland blir sur och kan börja skrika och slåss, men kan inte riktigt förklara varför. vissa vet, men alltså, jag ångrar det efter. jag vill inte folk ska tycka jag är värsta dampbarnet, för det är jag inte egentligen. jag vill bara säga förlåt till alla, jag lovar jag menar det, jag förlåter nästan alla. jag älskar mitt liv ibland i vissa dar, men såfort jag börjar tänka åt fel håll så blir det åt helvete igen. folk ser inte det, men jag känner det nästan hela tiden. ibland är jag glad över det, för jag är så mycket starkare nuförtiden, jag vågar stå upp för mig själv, och jag litar inte på folk nästan alls längre. jag har börjat kunna lita på folk nästan precis igen. jag vill försöka EN GÅNG till. och skiter det sig nu då kommer jag sluta lita på folk helt och hållet. har slutat prata med folk om saker i över ett år, jag har inte vågat, för allt jag sa innan till folk jag litade på kom ut till hela skolan på samma dag .. men jag vill testa igen. jag älskar alla mina vänner det ska ni veta, och jag ville bara skriva av mig lite! kram&puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0