DU. ♥

Alltså, jag förstår inte, hur denna kärleken till dig, kunde komma så himla snabbt.
När jag såg dig. Jag föll, bara rakt ner.. Jag blev helt till mig, blev nervös, så himla nervös.
Jag visste att det var något speciellt, och jag hoppades på att du  inte skulle vara som alla andra killar.
men det var du inte, du vet helt unik. Inte lik någon annan, du är perfekt för mig. Du har precis allt
det jag söker av en kille. Score typ.. Och att veta att du har känslor tillbaka, det känns så jävla underbart,
jag vill bara hoppa runder och skrika, så glad jag är.. Jag hoppas det snart blir du och jag. Det är
bara dig jag tänker på nu, hela tiden, även fast jag vet att vi inte känt varandra alls länge, men det skiter
jag i. Jag är rädd nästan hela tiden för dig, att du ska tycka jag är konstig, och att jag skämmer ut mig.
Och det vill jag inte, jag vill du ska tycka om mig, som den jag är. Jag kommer göra allt för dig, allt du ber mig
om. I din närhet, så är jag lycklig. Jag kan inte sluta lé. Av att bara skicka ett sms till mig, när jag var hur
ledsen som helst, så fick du mig att lé. Du är magisk, på något sätt... Jag vill att det ska bli något av oss, och jag menar det, vill inte att det bara ska sluta i skit, vill att det verkligen ska bli något. För så som jag tycker om dig nu, så kommer det ta lång tid innan mina känslor tar slut igen.
Puss på dig, J. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0