hejsan

Är trött på att bli sviken, trött på att bli nertrampad. Orkar inte känna den känslan, känns skit. Kommit över det mesta i förritiden, men så kommer det nytt, hela hela tiden. Trött på vänner som sviker, trött på kärleken som fuckar upp sig. Längtar tills jag hittar den rätta killen.. Åh, vilken känsla. Längtar verkligen till den dagen jag gifter mig och håller min bebis i min famn. ♥


Väntar tills klockan tio, ska kolla Big brother. Kanske går och lägger mig innan istället, pallar kanske inte vara uppe tills dess. Vill hellre lägga mig ner och sova... Väldigt ledsen varje kväll. Gillar inte mörkret när man är ensam, och ibland hjälper det inte att tända lampan. Deprimerande känsla. Älskar den dock då man är fler, eller med kärleken. Då är det underbart!


Håller dessutom på med en ny design. Den jag har nu, det är ju bilder på mig sen 2011/2010. Känns lite gammalt... och har tröttnat på den. puss, seya ♥ idaa



BARA FÖR ATT, så får ni bild på min piercing i naveln! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0