kärlek, hat osv..

Får man skriva av sig lite? Om vad man tycker om svin.

Tycker vissa människor är svin. I mitt fall så gäller det några idiotiska killar. Går från känslor till gråt osv. Ser jättemånga i skolan som tillex. är på en liten tjej i sjuan, ni som ser detta fattar precis vem jag menar. Ni som går på min skola iallafall. Tycker synd om hon, hon fattar inte heller att de skojjar med henne. Hon tror att alla de tycker om henne fastän det inte är så. Det är hjärtkrossande. Försökte förklara för henne men hon trodde inte på vad jag sa. Så har slutat med att försöka. Sen det här med folk som utnyttjar... Tillex. pengar. Har haft en kompis som blev lurad på tusen kronor, för han var kär. Hur dum var inte tjejen? Hatar henne... Största bitchen asså. Och vissa killar i min klass är rent ut sagt BLÅSTA i huvudet, ger klart inte ut några namn, men vissa förstår vilka ni/de är. De går från att håna till att rista in saker i någons skåp. Så fort man gör det minsta lilla så ger de värsta kommentaren. Asså man kan höra att man är en hora för man gillar en kille, att man är äcklig som fan för man har mens, fitta för man säger fel sak, man ska tydligen dö och bli misshandlad för man öppnar käften och vågar säga till. Säger man till läraren ja då skriver dom på ens skåp. Fucking omogna äcklon. Eller? Vad tycker ni....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0